Beroende

Kanske ska börja göra i ordning mej snart ?
Så man kommer igång här lite innan jobbet.
kaffe vore iallafall gott, beroende :P
Drack typ aldrig kaffe förut...
Men det har allt blivit en del det sista.
Känns egentligen väldigt onödigt, precis som att röka
Men ändå gör man det om om och om igen
Ska sluta när jag blir gravid har jag lovat
Men det är allt ett tag ditt, men vem vet :)
Så minskningen jag har gjort är åtminstonde nåt.
Kanske 0 - 6 cigg om dagen typ från 1packet om dagen
Beroende lite på vad jag gör och vem jag är med.


Kommentarer


Postat av: C.K

Jättebra jobbat ju. En last man helt klart kan vara utan.

2009-12-10 @ 01:06:20
Postat av: Liiisa

Sv CK: Ahh det säger du hehe. Rökar eller snusar du nåt?

2009-12-11 @ 19:36:42
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0