Handla INTE på elgiganten

Måste ta lite nya bilder snart...
För mina gammla bilder, riktigt gammla bilder är
nog helt borta tror jag. Elgiganten har inte ens
ringt upp mej angående min externa hårddisk
Dom sa att dom skulle ringa Måndag - senast Tisdag
Hmmm va e det för dag idag ???
TORSDAG KANSKE IDIOTER !!!!
Och det värsta är att dom har inget nummer
man kan ringa till butiken, utan man måste ringa
Till ett nr som är över "alla" elgiganten i Sverige
Så jag måste åka ditt om jag vill fråga nåt
Jävla puckon dom är..
Nu blir jag fan förbannad!!!

Inte nog med det, dom skulle laga den och
kolla på den i deras "verkstad"
Och den va väl antagligen trasig, så skulle bli krediterad
Men jag ville ju inte ha hårddisken om korten kanske kunde bli räddade
Så han skulle kolla om dom på verkstaden om dom hade SLÄNG DEN!
Hur fan kan dom slänga den utan att fråga mej ???
Har 12 000 kort på min hårddisk !!!
Och OM den va kvar skulle JAG få betala frakten
för att få den till Lidköping..
Det e ju för fan dom som tillverkat den som får
stå för frakten?? Det är ju deras produkt som är trasig
Jag har inte gjort nåt för att den ska gå sönder...

Ne nu måste jag sluta skriva innnan jag blir
rikigt riktigt tvär!

FUCK ELGIGANTEN !!!!


Kommentarer


Postat av: Sundberg

Haha FAIL!!!

2009-12-04 @ 10:09:46
Postat av: C.K

Riktigt dålig stil. Surt om så många bilder är borta. By the way, jättevacker bild på dig.

2009-12-04 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0