Julafton

Vi började Julafton med att Rigo fick julklapp
av Ronnys pappa och tjej..
Fick hjälpa Rigo lite med att få upp den med det
fixade han hehe.. ett hund ben, leksak och hundgodis :)
Sen öppnade jag oc Ronny varandras julklappar.
Jag fick pressentkort på H&M och Ronny fick
3 nr av en fisketidning, flöte till nyklarna, "doftgran" som såg
ut som en cupcake och luktade choklad och en pepparkaksform
som såg ut som en älg ( Jakt & fiske är livet för han )
Och julklappen från svärfar och Åsa öppnade jag med
och det va irish coffe glas :)

Sen åkte vi och hämta Katrin och åkte ut till mamma
o pappa :) Där vi hjälpte till och duka fram och så där.
Åh sen va det mat ! Så hungrig, hade inte ens käkat frukost.
Gött vill jag lova, men alldeles för mätt :/
Så blev det utlottning av 100krs paketet
och jag fick en Borat dräkt hahaha av Jonas
Sen va det dax för tomten att komma och dela
ut julklapparna.. och jag hjälpte tomten med att dela ut.
Fick filmen allt flyter, katt leksaker i mängder, matskålar
och nagelklistermärken.. sen va det säkert nåt mer?

Vid halv 6 åkte vi vidar hem och lämna hunden.
Och matade grannens katter :)
Hem till Svärmor och fira lite jul där.
Men vi skippa julbordet och ska käka där idag istället
Där drack vi öl och knäck :)
Sen blev det utdelning av julklappar
Jag fick 2 armband av Nadine som va det ända
julklappen som va just till mej. Men jag och Ronny fick ju
juklappar som va till oss ihop...
Och 300krs paketet som dom har fick vi
2 ljuslyktor och dusch saker av Veronica.
Mitt i allt gick jag och Nadine hem och hämade
Rigo, som alla ville träffa...
Men Rigo och Pippi går inte så bra ihop, dom bara
bråkar och sånt hela tiden.. Rigo blir helt cp !
Senare in på kvällen blev jag och Nadine hungriga så
vi gick till kylen och nalla lite mat hehe, skit gött :)
Ronny mådde inte så bra in mot kvällen så
vi gick hem. Både Nadine och Timmy sov hos oss i natt.
















Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0