Kalas och bio


Igår va det kalas, lilla Måns fyllde 6 år
Han fick pokemon kort och pengar
Vilket han hade önskat sig :)
Det blev min favvo tårta igår, Rådhusets special !
Och dumlekakor, ojoj va gött.

Efter kalaset åkte vi hem en stund
Tog oss en macka och gick ut med hunden
Han va helt sjukt glad när vi kom hem :)
Så drog vi på bio, Luftslottet som sprängdes...
Vad får inte hända när man ska gå på bio?
JO att man sitter bakom någon som är 2 meter lång
Alltså han täckte typ halva duken, med det huvet..
Jäckla vilken tur att det inte va text !
Satt och störde mej som på det ett tag
och hon brevid mej lukta asss mkt parfym och köttfärsås
Folk kanske är allergiska, tänk dej för kanske ?
Inte för att jag är det, men med respekt mot andra.
Sen mitt i filmen tar hon upp en banan
Min första tanke "Räckte inte köttfärsen du käka förut eller?"








Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0