OMG

Är inte direkt på humör idag :/
Men skriver iallafall ett kort inlägg om igår


Cyklade till salongen där jag skulle fixa naglarna
Satte mej ner och ville byta ut 2 naglar som va trasiga
Men hon tyckte jag skulle byta alla så gick med på det.
Så började hon fila och försöka få bort naglarna
Hade även fingrarna i aceton...
Sen när hon skulle ta bort ringfinger nageln
tyckte jag att det gjorde rikigt ont, förstår varför
Eftersom mitt skinn hade växt med i nageln så när hon
drog, så åkte en del av "köttet" med nageln..
Och typ hela nageln för övrigt va borta
Allt va lugnt tills jag helt plöttsligt känner mej svim färdig?
OMG, satt där en stund till slut va jag tvungen att säga till !
Va helt svettig och kände mej helt vit i ansiktet.
Så fick lite vatten och sen gick vi ut och satte oss en stund.
Sen fortsatte vi iallafall, trodde faktiskt jag skulle svimma när som helst.
Blivit jävligt känslig faktiskt, blod eller nåt kanske`?


Kommentarer


Postat av: C.K

Riktigt snygga naglar. Tycker sånt är urläckert. Kan inte du klia min rygg? ;)

2009-12-12 @ 21:41:48
Postat av: Liiisa

Sv CK: Hehe ja du va skulle min Sambo säga om det tro hehe :P

2009-12-14 @ 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0