Sanna :)

Efter jobbet idag åkte jag och Ronny ner
till småbåtshamnen och kolla hur isen såg ut o så.
Sen blev det att åka och handla nyårs mat till imorn.
Blev potatisgratäng och gravad lax för min del och
nåt kött till Ronny och lite cider :)
Vid halv 4 gick jag och möte Sanna som har
gått i min klass på gymnasiet, vid de la gardie.
Hem till oss och drack te och macka
Pratade om allt möjligt, hur hon haft det och
så den senaste tiden..hon har pluggat lite överallt i Sverige
Och hur hon tyckte om mej innan vi började
lära känna varandra, hur jag skulle förstöra klassen ?! haha
Och hur jag verkade va allmänt o så där.
Hård på utsidan men mjuk inuti :)

Skit kul att träffas när man syns väldigt sällan !




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0