En mysig helg..

Fredagen bestog av alkohol och räkmakor :) Jag o Älskling satt hemma och drack oss lite fulla på Vin... Och bara umgicks vilket vi inte gjort på 100 år känns det som. Första helgen vi spenderat heela helgen tillsammans, vilket vi inte gjort någon gång knappt? Alltid varit upptagna med något..eller någon av oss som jobbar.

Lördag så klippte jag Ronny, vilket jag aldrig trodde ja skulle få göra men det gjorde jag, det blev helt oki. Vi åkte iallafall ut till mamma o pappa vid 4-5 tiden och fikade. Vi lämnade också av mitt gamla databord och en bur som pappa skulle köra till Stina (henne jag lånat den av). Åkte sen till Vara hem till Ida och kollade in henne nya lägenhet. Lyckades fixa alkohol och gjorde i ordning oss...Så drog Jag, Ida och Ronny till Kronan. Ronny umgicks med alla möjliga folk medans jag och Ida dansade. Musiken var ju bättre än vad den vart de andra gångerna jag vart där. Brudarna som va "inhyrda" att dansa, ursh säger jag bara, snacka om att vara billiga vilket är jääävligt tragiskt. Visa borde ju också visa mer respekt än att stå och "strippa" "över oss" ! Men men...
Jag erkänner också att jag feströkte denna kvällen, men det gick faktiskt bra..är ju inge sugen på cigg nu så :P Sen va det massa tjaffas som vanligt och jag orkade inte och ställde mej längre bort och väntade tills skiten skulle va slut. Efter allt detta åkte vi hem till Santi där vi va ett tag, fick skjuts hem till Idas lägenhet va la hemma vid 5 tiden på morgonen.

Söndag var det en evig diskution om vad vi skulle käka. Tillslut blev det ju Pizza självklart :) Sen va det 100  avsnitt med kommer inte på hur det stavas men den där andra sesongen av pussycat dolls som gick på 3:an.. Sen på dagen där någon gång drog Ronny på Fotboll så satt jag o Ida och tjöttade själva om allt möjligt. Åkte hem vid 6 tiden för att slänga i lite tvätt eftersom vi bokat en tvättid..

Du har bevisat  mkt för mej...
Och det har varit en underbar helg
Tack Ronny, Älskar dej




Jag i vit linne, ser ni mej ?

Ska få bilderna från i Lördags av Ida, men har inte fått dom än :P
så lägger upp dom någon annan dag

Kommentarer


Postat av: malin

Ovanligt att det ser ut som jag :D

2009-02-04 @ 11:57:32
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw va sött älskling! hehe

2009-02-06 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0