Fest hos moi igår

Efter jobbet igår blev det en liten snabb städning och slänga i sig nåt o käka. Sen stog man framför spegeln med ett glas vin och fixade till sig. Först kom Malin sen så kom Nadia strax efter det...så satt vi och drack lite. Sen kom Linus och Pontus förbi för att lämna av Malins batteri till henne kamera, då träffade vi Ronny utanför:)

Vid 9 tiden kom Linda, Johan och Andreas förbi, så satt vi alla i storarummet och drack. Och jag fällde ur mig en kommentar igår som blev JÄVLIGT fel ! Och det va inget elakt jag menade men blev jävligt fel, förlåt Linda !

Serena kom förbi också igår, fast hon bara försvann? fattar inget. Va nog för full för att fatta det med haha.

Så blev det ju självklart stadt :) Öhhh jag o tobbe bråka igår, fatta nada av det heller. Minns inte vad vi sa riktigt.. men jag o han bråka nog tror jag eller ahh jag tryckte ner han i backen :S Fast vi skojade bara först sen va allt seriöst aja. Sen hade han ringt min mobil men den va hemma, Ronny hade visst svarat? ska kolla med han sen vad dom sa till varandra.

Puss





Tog inte så mkt kort, men alltid nåt :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0