Jessy - Dancing in the Dark

Då vart det fredag igen och det blir en hemma kväll tillsammans med Ronny. Vi ska la åka o handla lite sen när han kommer hem, blir tacos ikväll :) Men nu hade jag la tänkt o byta om efter jobbet, blev heldag idag också. Kan nog bli så nästa vecka också eftersom syrran inte är kry än, hon mår ju inte bättre så..antar ju nästan att hon inte kommer nästa vecka. Men det blir ju mer money för mej, får typ 1,500 kr mer i löning :) svin gött.

Igår va Jag o Malin på "the mission" och det va allt kul, vi garvade ju en hel del ;) Sen efter det slängde vi i oss en pizza på Roma..mums. Sen drog vi ner till stan och kollad  runt lite. Drog hem till Carro, där även Ramon var också. Satt och tjöttade o så där. Jag drog la vid 9 tiden så fick jag skjuts hem av Ronny :)

M&L "The mission"

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0