Kevin Rudolf Ft Lil Wayne - Let it Rock

Sitter just nu och blegar på mina naglar och funderar på hur jag ska göra med dom. Eftersom jag haft akrylnaglar eller ahh har akrylnaglar och just nu är det 5 stycken som gått av. Jag ska inte fixa naglarna på salongen, på minst  6 veckor  ..Så ska man ta bort alla? eller sätta på plasttippar? För ingen idee att gå till salongen nu när jobbar så mkt och alla går bara av då, sen är det ju själva "the Mission" också så ingen idee alls. Sen kan jag lova dej att det gör för jävla ont om man bryter av en nagel eller böjer den. Alltså man bli öm i nageln i 2 dagar.. Lite jobbigt när man lyfter lådor på jobbet hela dagarna..


Kommentarer


Postat av: Malin

SV: Det är jättesvårt att förklara men gå in på youtube och sök på photoshop, jag tror att det finns någon video där dom visar hur man gör :)

2009-02-25 @ 16:21:43
URL: http://maows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0