Lazee - I'm Not Pop

http://www.youtube.com/watch?v=dWEQ10KfBRM

God morgon gott folk, vaknade för någon timme sen. Har segat som fan känns det som :/ Kollat på top model , duschat..och lyssnar på Lazee - I'm Not Pop man blir så party sugen då, låten är sjukt bra i början och i refrängen. Nu ska jag väl börjar fixa i ordning mej för själva "the mission" som jag o Malin ska göra idag. Kanske skriver om det sen vem vet :P

Igår va jag o hälsa på syster Vivi kom med lite fika och en blomma från jobbet. Skulle viljat ha blomman själv, den va riktigt fin..men hon gillade den också vilket som är viktigast. Hon mår ju bättre nu, då får vi se om vi ser henne på jobbet nästa vecka ? Hon har ju fortfarande ont i kroppen, ättre hon vilar tycker ju jag, men Vivi är envis som fan.
Det va iallafall jag o mamma som åkte hem till Vivi så åkte vi förbi en sväng på Lidens och köpte lite blommor. Mamma skulle köpa en till Vivi och då köpte jag med mej 2 blommor hem. 2 gröna växter, blev ganska bra här hemma...
Sen när jag kom hem lagade Ronny mat och visade mej det äckliga såret, för han hade skärt sig i fingret på jobbet :(
Men vid 7 tiden så drog vi och solade, nu ska vi allt bli bruna är tänkt:)

Bye Bye <3


Kommentarer


Postat av: Anonym

skolan ja det har jag börjat i :))

2009-02-05 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0