Helgen i Strömstad

Ojjj vet jag ens hur man skriver längre, har ju inte gjort det här på länge nu känns det som eller ahh slängde in nåt kort på alla <3 dag. Ja det finns la en del att uppdatera om men skriver lite kort om helgen...

Fredag: Efter jobbet när jag är på väg hem så träffar jag mamma o pappa och fick då skjuts hem fast han inte sega för hade ganska brottom skulle ju åka till strömstad. Väl hemma byte jag om..packade klart det sista. Sen åkte vi och tankade och då inser jag att jag har glömt telefonen, Ronny tyckte väl jag skulle skita i de..men jag vill ju ha min telefon om vi ska åka bort hela helgen. Åkte hem och hämtade upp den åkte till Örslösa och hämtade upp hans lilla syster Nadine. Väl frame så satt vi alla i storarummet och drack cola och käkade chips, snackade osv. Sen när vi alla skulle sova så fick ju jag o Ronny dela på en 90 madrass, ganska trångt alltså? Sen låg hans syster i samma rum, störande haha Men det slutade med att hon gick upp o la sig, fritt fram :)

Lördag: vaknar av att det är en spindel brevid mitt face, fy fan flög upp ur sägen :S Sen lite frukost...så drog Jag, Ida och hennes kompis Håkon in till strömstad. Så släppte hon av mej på systemet så skjutsade hon honom till båten eller va det nu va. Hämtade upp mej, så gick vi runt lite "på stan" och letade efter ett bälte, tyckte byxorna satt cpe. Gick nog in i 5 affärer eller nåt, fanns ett på en sportaffär men då för 300 spänn, hell no. Hem och väntade på Ronny, Carina och Ingar skulle komma...Fick då en present av älskling :) Men vågade inte öppna inför alla, så väntade tills dom drog o fiska, då det bara var jag, ida och nadine kvar :) Det va ett jätte fint hjärta halsband i lila med pärlor på. Ska lägga upp en bild här nedanför :) Hehe. När de kom efter fisket så segade vi ett bra tag..Sen va det käk, lax, potatis och någon sås hans mamma gjort. Mums. Sen va det vin dax :) Drack en del, kollade på melodifestivalen och bruce den allsmäktige. Som tur va så hamnade vi själva i storarummet den natten också :) wiee

Söndag: Va det hemfärd som gällde. Fast först va Ponnyn o fiska med mamma och ingar. Satt hemma med Nadine och Ida o va bara allmänt ful. Tog mej en dusch och när jag precis va klar kom dom tebax från fisket. Det blev en aborre som hans mamma hade fått ;) Tackade för oss och åkte hem. Det va jag, Ronny, Ida och Nadine..tog vägarna förbi Max, där personalen va sjukt sega. Lämnade av Ida i Vara och sen förbi Örslösa och lämna av Nadine...när vi ändå hade vägarna förbi mamma o pappa så gick vi in där en sväng. Ronny tog sig lite kaffe och snacka med pappas kompis Lasse om Jakt o Fiske. Jag hjälpte där i mot Brosan Fredrik med Engelska läxan, lite skills har man ju allt än ;) Sen åkte vi till hjärtberg och handlade kvällsmat, varma makor blev det.


Ronnys mamma Carinas hund, som heter Pippi


Från älskling:)


Ida,Nadine och Carina

Kommentarer


Postat av: Karolin

Åh vad härligt, alla hjärtans dag har en förmåga att vara så mysig och sprudlande happy liksom. Min var fin, galen men fin:-D... På samma gång! Man hittar mig om man söker efter rosalieforyou... Kramar

2009-02-19 @ 18:58:37
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: Karolin

Åh vad härligt, alla hjärtans dag har en förmåga att vara så mysig och sprudlande happy liksom. Min var fin, galen men fin:-D... På samma gång! Man hittar mig om man söker efter rosalieforyou... Kramar

2009-02-19 @ 19:00:08
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: Louise

Shit vilket fint halsband du fick! Vart har han hittat det??

2009-02-19 @ 22:35:09
URL: http://lojsans.blogg.se.
Postat av: serena

Men gud man kan tro att du har köpt de.. sjukt att veta va för stil du gillar liksom altså på pricken ahha puss

2009-02-20 @ 00:49:02
Postat av: Nadia

Haha, neee det gjorde jag inte :p

Allt bra med dig annars? :)

2009-02-20 @ 15:42:34
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0