Bilder från Måndaxklubben

Ska lägga upp bilderna från måndaxklubben har inte kommit så långt än :P Haha. Men nu får jag sluta lata mej och ta tag i det. Det va jag, Malin och Linda som va ute. Satt hemma hos mej först en sväng tillsammans med Katrin innan Linda kom och hämta upp oss :) Satt hos Linda i hennes renoverande lägenhet så va typ saker överallt, men det gjorde inte oss nåt.  Men vi fick  ju allt plats 3 blondiner och 2 tvspelsnördar , Haha. Vi drog ut strax efter 10... så snygg är jag när vi kommer gåendes över en gata när jag ska ta ett steg då tappar jag fotfästet eller ahh jag trampar ur min sko och sätter mej med ena knät neråt HAHA ! To big shoes

Annars en kul kväll, men fan va folk ! I slutet fick jag nästan lite panik där inne...
Byte skor 3 gånger den kvällen, svårt att välja ?







Kommentarer


Postat av: Tess

sv; ne det är en vanlig, ganska gammal, digitalkamera. jag fixar skärpan efteråt. men det blir väldigt pixligt.

2009-07-15 @ 11:42:51
URL: http://pupcat.devote.se
Postat av: Tess

sv; funderade också häromdagen på att köpa en ny. men det finns alltid massa andra småsaker man vill ha så jag hinner aldrig spara ihop till en. ;>

2009-07-15 @ 12:02:04
URL: http://pupcat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0