:)

Nu kommer min älskling bli glad när han vaknar för har beställt ett par byxor till honom från topstreetwear. Dom har nämligen rea nu så ett par PellePelle byxor för öhhh ahh totalt med leveransen och det blev det 440 kr. Så hoppas att han blir glad :D

Haft fullt hus här dom senaste dagarna av hela hans släkt vill jag lova. Först va Kerim här i 3 dagar och sov över. Sen va vi själva en kväll, sen direkt på "morgonen" kom hans mamma o drack kaffe. Så knackar det på dörren då är det hans lilla syster Nadine och henne pappa Tommy. Såå va dom här en sväng och pratade. Så kanske Tommy hade ett akvarium som vi skulle få/köpa ? Som vi vill ha i köket på bänken...
Sen efter att dom drog, så gick det några timmar så bestämmer sig Ronnys pappa att komma förbi med hans barn och hans sambos barn..full rulle :P Va helt fullt i köket, men vi har ju fan inga stolar typ, jobbigt !

Ne nu ska jag fixa i ordning mej lite, sen kanske handla lite grejjer till att baka ;)


Kommentarer


Postat av: Tess

sv; åh, grattis i förskott då. ^^



ja, det är min och min sambos katt. :)

2009-07-19 @ 14:14:42
URL: http://pupcat.devote.se
Postat av: Tess

sv; jag är tvilling. ^^



ah vi har också två katter XD

2009-07-19 @ 14:36:51
URL: http://pupcat.devote.se
Postat av: Syrran

Varför är inte din favosyrrs bjuden på släktkalas :) hmm kan det vara så att du är rädd att jag ska skämma ut dig för Ronnys släkt?? hahah jooo ja vet stor chans faktiskt ;) lööööve ses hos mej på tisdag ska bli skit nice o snööögga ska vi bli o liiiite lulliga :) puuussss

2009-07-19 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0