Fredag.. och inget mer

I morse så gick jag in i stora rummet så ser man 2 personer liggandes i varsitt hörne av soffan och sover. Kerim och Robertino som spelat tvspel heeeeela natten. Så nu är jag fången i mitt egna hem, i sovrummet. Kan ju inte direkt gå in i storarummet nu ju ? Sen ser det ut som kriget så hoppas VERKLIGEN att dom städar upp efter sig, hatar folk som inte städar upp efter sig speciellt när man är på besök hos någon annan...

Har iallafall börjat tvätta idag, vart upptaget i säkert 4 dagar tvättrummet så irriterande när man verkligen behöver tvätta.. Sen att diska är ju typ omöjligt eftersom det blir stop i avloppet heeeeela tiden.. så får la säga till nu för vi får verkligen ingen ordning på det där.

Nu tänkte jag att jag skulle ta och käka lite för nu börjar jag bli hungrig, men finns inget bröd :( Vanlig mat kanske ?




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0