Haft besök

Hello bitches :)

Linda, Sandra, Mamma, pappa, Vivi och Ida va precis här...
Alla fick helt plöttsligt för sig att komma hit och hälsa på haha
Så det blev en fika, och sen fick jag presenter.
Av Linda fick jag ett överkast till sängen, det dumma va
att jag precis hade köpt ett på Ikea :P
Men hennes va en storlek större, så kommer nog allt till användning
ändå skulle jag tro:)
Och av Sandra fick jag 2 st linnen och armband...
Så tack för detta ;)
Sen fick jag present av Ronny här omdagen ett halsband med 3 små hjärtan
 och en flaska vin, så han kan supa mig full haha :P

Va meningen att älskling skulle träna fotboll idag, men han kom precis hem :)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0