Happ då va man 23år

Fyllde år nu i Tisdags, fyllde då 23 år
Så hade ett litet kalas nu i Måndags med familjen och deras familjer :P
Bjöd på lite kaka o kaffe typ inget speciellt så.
Jag fick ett armband, en flaskavin, pengar, parfym, en skiva, "minttabletter" ,
gelekuddar till skorna, massa ljus och ett fat till det med :)
Sen fick jag en söt lapp från min älskling som
han skrev innan han gick till jobbet, Puss !







Sen i Tisdags så va vi alla syskon och käkade varma mackor
och drack oss lite lulliga hemma hos Katrin.
Fick även tårta, en rosa haha :)
Så drog vi sen ut till Tisdags klubben, det va 25år :P
Men jag kom allt in, vissa inte ens leg ? :S
Sen vart det någon som vart lite full som åkte hem
Haha

Gick även och tog en fika/lunch med Sandra på stan strax innan jobbet :)






Kommentarer


Postat av: Nadia

Haha, det kan jag tänka mig. Jag har faktiskt hittat receptet nu så jag tänkte baka lite ikväll :) Dom verkar väldigt nice.



Jävligt snygg klänning förresten =)

2009-07-23 @ 13:36:59
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jäklar va snygga vi va ;) men va gjorde Jill Jonsson där haha

2009-07-28 @ 01:18:59
Postat av: Lisa

Ja det va allt konstigt att hon hittade ända till Lidköping ;)

2009-07-29 @ 16:54:27
URL: http://kroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0