Schhiiiiiittsoo

Ahh då va det kört ingen som vill hänga med mej ut
Får antingen sitta hemma eller spela bil bingo
Och Ronny kommer la hem vid 9 ikväll eller nåt
Vet inte vad jag känner för nu?

Va i allafall och hämtade fotöljen hemma hos Katrin förut
Pappa Skjutsa ditt mej, så fick Fredrik bära :P
Sen fick jag 2 lådor som stått hemma hos päronen
som jag måste börja gå igenom snart
Vad jag ska slänga och spara
Sen åkte vi till Willys och handlade mej lite mat :)
Nu är matpengarnatotalt SLUT !
Till och med lagt ut extra pengar denna månaden dyrt dyrt.


Fixat till det lite mer i sovrummet :)


Kommentarer


Postat av: malin

Jag som så gärna ville gå ut ikväll! Hade ju sett fram emot det som fan :( Men vi ska LÄTT gå ut en annan måndag! Puss looove <3

2009-07-06 @ 16:22:04
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Syrran

Sicken snyggve bild, sicken babe..



baj the way..newborn du är ju värsta pensionären hahah.dina syrror får lära dej hur d är o va ung ;)



bingoberra släng dej i väggen..



pöööööössss

2009-07-06 @ 23:13:49
Postat av: C.K

Jättevacker bild på dig!

2009-11-26 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0