Uppdatering

Barnvakt i Fredags..för då va Ida här igen
Gjorde inte så mkt kollade på tv o så
Sen gick vi fram till stan köpte gardiner till köket
och möte sen upp Katrin för en lunch på Henrys
Ida gillade inget av fikat hon köpte...Kräsen är ungen, sjuuukt mkt.
Vem gillar inte vanlig MER festis ? :S
Ida va dyr i drift, av 100 kr hon fick köpte hon upp 78 kr på Henrys :P
Efter att Vivi hämtade Ida på fiket tog vi en sväng på stan
jag och Katrin så Köpte mej en ny jacka :) På denimes
Hittade en skit snygg klänning som jag ska köpa på Måndag :)
Efter att ha kommit hem "2 timmar försent" så lagade vi mat och drack lite vin
Sen knas,knas,knas
 




HAHAHA !
Lika som bär :P  


Lördag åkte vi ut till mamma o pappa
Va där från 13 - 21
Ronny fixa med sin bil och jag med min cykel :P
Tog hem dom sista grejjerna från mamma o pappa nu som va mitt
Resten jag inte ville ha Eldade vi upp på gården
Hjälpte pappa och städa i garaget, massa skit haha
Ja just det fixade till mitt gamla "matbord" till ett mindre databord :)
När jag hjälpte pappa med städningen så skulle han ta bort sin hand
så smällde han till mej rakt på ögat, så hela linsen nästan åkte ut
Fick lite panik för det är mina sista linser jag har just nu :S



Kommentarer


Postat av: Syrran

hahah bilden på Ida..japp hon är scarry den lilla tjejen :) fruktansvärt lik bild!!!

2009-07-13 @ 00:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0