Väckt hela morgonen

Sovit as dåligt i natt, vaknat hela tiden.
Först av R mobil, sen katterna, sen ringer ungdomsmott.
Massor med saker har väckt mej hela dagen...
Så fick tid på ungdomott. på min föddelsedag haha

Fixade naglarna igår gött mos eller ahh jag fyllde i/på dom :)
Jag och Linda bokade tid ihop lite roligare så
Och ett bra tillfälle att umgås med.
Sen fick jag sitta hemma själv och vänta på älskling
för han åkte och fiskade :(
Hade jag vettat det så hade jag ju hittat på nåt hela dagen i stället
men men....




Så nu ska jag fixa i ordning mej så ska jag ner på stan
och träffa Doggy :P


Älskar dig Ronny <3
Fast du är en jävla mupp på morgonen
Som låter mobilen bara ringa o ringa...
Tills jag säger till dej !
Sen så ljuger du när du sover med ?
Hur e det möjligt :S
Ajja tacka mej som aldrig SOMNAR om !!!
Hahahaha

Kommentarer


Postat av: Syrran

haha kanske skulle prova mitt gamla tips om en flaska vatten ;) funkar till 100% på muppiga killar som inte stänger av larmet..

2009-07-09 @ 13:56:24
Postat av: Sandra

snyggt kort på linda! vem är fotografen??;)

2009-07-10 @ 16:48:31
Postat av: Lisa

Sv Sandra: Ja du undra om det kan va miss Bellman kanske som är fotografen haha

2009-07-11 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0