Ace of Base - Lucky Love

Hur tråkigt är det inte att bara sitta hemma, rena döden. Orkar ju inte direkt pyssla allt för mkt här hemma heller. Kan ju små plocka o så, men sen då? Kolla på tv,äta,msn och sen msn igen känns ju som man gör samma sak hela tiden :/
Men mår iallafall bättre idag, inte haft lika svårt för att sova o så där. Men värkarna går ju upp o ner...
Det är jobbigast på nätterna och på morgonen då är man rikigt stel, sen får jag hela tiden en bränande känsla i bröstet som gör jäääävligt ont. Men det går la över med tiden.

Va ju ute igår på stan med Johan ojoj va ont jag hade, så fort man spände sig pga kylan så blev det ju bara ännu värre:(
Sen ringde Malin idag och frågade om jag ville med dom och sätta oss o sola lite, men efter upplevelsen igår så är jag faktiskt inte så sugen på det haha !

Någon som har en bra idee vad man kan göra när man har tråkigt? För dagen går ju ändå långsammare när Ronny inte är hemma, han jobbar dock över idag med..

Blogg besökare har ökat med dubbelt så många, det är ju alltid roligt tycker jag :)




Såna naglar ska jag ha till sommaren sen :) Måste ju göra om naglarna snart eftersom jag tagit bort dom...

Kommentarer


Postat av: Angelica Jansson

Nej H&M brukar ju vara snabba :) Du ändrar det inne på designen, kan inte förklara. Be ngn som är bra på html hjälpa dig, det är ganska simpelt men svårt att förklara haha :P



-Angi

2009-03-26 @ 18:02:26
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Bella

heey skönt o höra!



nej nej för helvete, haha.. bara efterblivna killar som inte riktigt fattar att man e intresserad.. självgoda typer :p



ööh, du borde egentligen gå till bettans knep å knåp på skaragatan och köpa pysselgrejer eller nåt.. gör armband, gör ett fotoalbum med dig o ronny :p, eeh finns massa roliga grejer man kan köpa för o sysselsätta sig på den affären iaf. ligger ju inte långt från dig heller så den promenaden klarar du nog ;)

2009-03-26 @ 20:32:49
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: Bella

heey skönt o höra!



nej nej för helvete, haha.. bara efterblivna killar som inte riktigt fattar att man e intresserad.. självgoda typer :p



ööh, du borde egentligen gå till bettans knep å knåp på skaragatan och köpa pysselgrejer eller nåt.. gör armband, gör ett fotoalbum med dig o ronny :p, eeh finns massa roliga grejer man kan köpa för o sysselsätta sig på den affären iaf. ligger ju inte långt från dig heller så den promenaden klarar du nog ;)

2009-03-26 @ 20:33:52
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: Bella

heey skönt o höra!



nej nej för helvete, haha.. bara efterblivna killar som inte riktigt fattar att man e intresserad.. självgoda typer :p



ööh, du borde egentligen gå till bettans knep å knåp på skaragatan och köpa pysselgrejer eller nåt.. gör armband, gör ett fotoalbum med dig o ronny :p, eeh finns massa roliga grejer man kan köpa för o sysselsätta sig på den affären iaf. ligger ju inte långt från dig heller så den promenaden klarar du nog ;)

2009-03-26 @ 20:37:09
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: Bella

ah men tack för att min internet strular, haha förlåt

2009-03-26 @ 20:39:38
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: Louise

Hohoho, nä visa sig utan smink för främlingar är inget jag gör i första taget! Utan smink ser jag helt tom ut!

2009-03-26 @ 21:46:56
URL: http://lojsans.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0