ÄNTLIGEN !

Nu funkar internet här hemma..Det är därför jag inte skrivit något på typ en vecka för hela datorn har vart cpe. Försökt få igång datorn men den har inte velat det :( MEN igår vetty då satte den på sig av någon anledning, fattar inget. Har inte vågat stänga av datorn, så vart igång hela natten.

För övrigt : Shit va ljust det va när vi vaknade i morse :) gör skönt o vakna till lite sol. Nu hinner jag inte skriva mer ska till jobbet.




Igår va jag med Pontus :) Så här har ni en bild på oss...
Ja Pontus du va snygg i din piercing hehe

Kommentarer


Postat av: Pontus

YlkEUOonI" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=6YlkEUOonI



bästa låten jag har hört, lyssna

2009-03-12 @ 23:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0