Christina Aguilera - Come on over

Nyvaken och måste sträcka på mej, ingen höjdare:/ Sovit rätt gött i natt faktiskt, kan sova lite lätt på sidan nu, fast inte helt på sidan men halv snett haha. Men vaknat av att katterna springer runt som galningar och hoppar i sängen speciellt på det stället man har jääävligt ont. Så har skrikit här hela morgonen, grannarna tror la jag e dum i huvet eller nåt haha.

Sen kanske nån skulle kunna hjälpa mej med att få färg på kommentarerna, för allt är bara svart?? blir galen, suttit och kollat bland dom där koderna 100 ggr men vet inte vart jag ska ändra, är ju inget proffs direkt heller.


Igår när Ronny kom hem så gjorde vi inte så mkt på våran halv årsdag orkar ju inte göra så mkt direkt, men vi beställde iallafall Kinamat eller ahh. Blev svin mät, ursh mådde rikigt illa så pallade inte att äta upp all mat... Men Ronny käkade upp allt han bara käka o käka hahaha!


En bild på mej o Sanna, en svin gammal bild.
Tänkte lägga upp den för sprang på henne på stan här omdagen :)



Jag på jobbet. Man jobbar ju hellre än att vara hemma :(

Kommentarer


Postat av: Bella

http://www.designadinblogg.se/2008/july/vad-ar-de-olika-koderna.html



gå in på den sidan, förklaras skit lätt där. man behöver inte va pcnörd för o fatta..



nee eller olika typ, när ja orkar haha.. :p inte värsta seriösa precis men.. vad ska du hitta på i helgen då?



haha fy fan den bildserien ni tog hemma hos mig (du o sanna) hahaha, finns nån med ostbågar i näsan, hahaha

2009-03-27 @ 17:53:13
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: Bella

ööh säg till om ja ska pilla iordning åt dig förresten, gjorde om oscars för ett tag sen, ble vhelt ok :D

2009-03-27 @ 17:55:05
URL: http://daydreamin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahaha shit jag ser nästan ut som en kille :P

trevligt att träffa på dig chesseee ;) Smack

2009-03-29 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0