Christina Aguilera

Alltså hur snygg är inte hon ? Skulle ju inte klaga om man säger så:) Har suttit på Youtube och kollat lite på henne live uppträdande och musikvideos o så där. Hon är så himla talangfull fast det har jag ju alltid tyckt. Hon fanns allt på vägarna när man bodde hemma hos mamma o pappa. Fast o andra sidan så håller jag mej ju fast vid henne än:) Men tycker dock inte hennes senaste låtar är lika bra som hennes gammla album "stripped" såå  bra skiva. Och när det kommer till hennes look så va ju Dirty looken den snyggaste. Den där 60tals inspierade looken är inte rikigt min grej. Fast när hon hade rött underhår, den stilen snodde jag då när jag va 14 år :)

Vem är har snott vems stil ? Har Christina Kopierat Lady Gaga eller tvärtom?







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0