Dogge och Kevin

Då va frågan om man orkar sig ut idag. Sandra frågade om jag ville hänga med och kolla på Dogge och Kevin borg nu klockan 11 på DLG. Men ursh så kallt, mkt folk, har små ont nu med. Funderar på om man ska det eller inte ? tänk om jag nte orkar då måste jag gå hem, svin lågt och gå känns det som när man inte mår bra.

Har äntligen duschat fy fan va ont säger jag bara, Ronny fick schampoo nera mej osv. Orkar inte lyfta min vänster arm då gör det så jävla ont så man vill dö. Försökte raka mej underarmarna hahaha ! ajja snygg va jag nog inte när jag försökte med det i vart fall, helt böjd och ajja vette fan alltså hehe.


Här bella är den kända ostbåge bilden ;)


Och den kända "who thaa fuck is the black thing" ?

Kommentarer


Postat av: malin

haha fan jag vet! Så jävla roligt så jag kan inte hålla mig ifrån skiten ! :P

2009-03-28 @ 14:56:29
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha dåligt uttråkADE!

2009-03-28 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0