En dag med Herr Gyllenberg

Vid halv 4 idag så kom Johan förbi, kollade nätet lite och givetvis kaffe :) Sen gick vi till Elgiganten där jag skulle köpa en Externhårddisk...Snackade om inredning på vägen ditt, hmm Johan förvånade sig själv " Varför snackar jag om det här ?" Haha. Väl inne på Elgiganten visste jag direkt vad jag skulle ha för kollade ju på den förra veckan. Det blev en med 500Gb utrymme på :) Så när vi ändå va där borta gick vi in på Hemkompaniet och titta där, hittade mej en vin öppnare ! Så man slipper gå till grannen och fråga "som vanligt" så nu finns det en här hemma. Sen blev det ju en liten sväng till ÖB också, köpte mej en ehmm va kan det hetta ahh en sån man lägger papper i... what ever :S

Kollar runt efter ny lägenhet jag o Ronny, så är det någon som vet en Ledig 2:a så bara att säga till vi är intresserade ? Behöver större nu eller ahh ganska snart i vart fall. Skulle vara skönt nu när vi är "5st" i familjen... djuren tar ju också sin plats :)



Kommentarer


Postat av: Johan fattar aldrig allt

Tack för en kanonbra dag :D!

Vi ses nästa vecka

2009-03-18 @ 14:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0