Fredag o massa med Snö

God morgon gott folk :) Hur kunde går dagen gå från massa sol till massor med snö? fattar inget. Ajja. Nu ska jag föra över lite pengar till mitt sparkonto, som jag sedan ska ge till min pappa så jag INTE kan röra dom. För det e ju väldigt lätt o bara ta lite o sen lite mer och helt plöttsligt finns det typ inga pengar kvar.

Igår kväll så lagade jag mat till mej och Ronny, sen blev det kolla lite tve o så där. Jag vill faktiskt säga att jag gillade när datorn var trasig för då umgicks jag o Ronny mycket mer...nu känns det bara skit igen. Jag lackade ur igår för att han satt vid datorn typ hela tiden. Sen när vi käkade så satt vi framför tven men han sprang i väg ett par ggr till datorn för att kolla msn, folk hade skrivit till han. FAN hatar sånt, så jävla osocialt. Sen satt han här osv. Vill hellre att den pajjar igen... Men det vill väl inte han antar jag. Idag åker han förövrigt till Tyskland med hans pappa o Åsa.. och Santi. Jag ska vara hemma och umgås med Lizzy och eventuellt Jimmy med :)  Tråkigt bara att Ronny åker bort nu när jag äntligen är ledig denna helgen:(  Kommer sakna min älskling, för måste ju sova utan honom *snyfft*




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0