Linda&Lisa

Kom typ precis hem efter att ha vart med Linda idag. Hämtade upp mej på jobbet så drog vi till komvux och skrev in oss på en engelska kurs till hösten :) Ska läsa upp Eng A för har bara G i den kursen, vet att jag kan få bättre än så. Sen satt vi hos Syon och snackade framtid hur man ville göra osv. Fick upp ett litet öga för att plugga vidare. Men hur har man råd??

Sen vart vi förbi ÖB för Linda skulle kolla rid saker..Så köpte jag med ett hårspray :) Sen när vi ändå va där gick jag in på Elgiganten och kollade på externahårdiskar i FALL om daton skulle pajjja totalt :( Så hittade en för 800 kr ganska rimligt tycker jag. Får nog inhandla det snart...






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0