Om den 23 Mars

Vi kom till kliniken i bra tid, blev hänvisade till vårat rum jag och Katrin där vi skulle sova över natten. Fick fylla i en lapp om allergier, sjudomar, om jag vart nersövd förut osv. Efter jag fyllde i den så fick jag byta om till lite andra kläder, rätt så snygga för övrigt ! Var inget nervös eller nåt ? Sen så kom hon in igen och hänvisade oss till ett rum där vi pratade om jag hade frågor, och hur allt skulle gå till, mäte lite o så. Fotograferade mej gjorde hon och förklarade hur jag skulle uppleva allt efter operationen, alla kramper, fast om jag hade det skulle jag röra på mej fast än om det skulle göra så ont att jag bara ville dö haha. Men sen kom Min doktor in, det var första gången jag träffade honom..mäte lite, målade lite streck hit och ditt. Provade olika storlekar och pratade ytterligare om hur ont det skulle göra. Sen fick vi gå in på vårat rum, eller rättare sagt vi var på väg, så kom han efter då hade glömt och måla en sak på min bröstkorg. Sen va vi på rummet en liten stund så kom narkos läkaren och pratade IGEN om hur ont det skulle göra och gick igenom den lappen jag fyllde i precis när jag kom. Sen fick jag massa olika tabletter, blev groggig och kände hur allt blev flumm. Så kom en läkare in nu är dte din tur, klockan var ca:10.20 jag va nr 2 till operationsbordet, kramade Katrin (Var fortfarande lugn) och fick in i operationssalen. Fick ta av mej, lägga mej på operationsbordet, så pratade vi lite om allt möjligt. Sen så kom en med en spruta, sen helt svart efter det. Vaknar upp i uppvakningsrummet så frågar narkosläkaren " Hur mår du" bra svara jag medn jävligt törstig hahaha. Sen somnade jag om lika fort... blev kört till utanför vårat rum fick resa mej och lägga mej i sängen, kollade på mobilen fått sms och folk hade ringt. Sen snackade jag med Serena typ 10 min efter jag vaknade, va rätt flumm då haha. Fick sen massa dropp så sprang på toa heeeela tiden. Så kom älskling och hälsa på :D blev jätte glad, men orkade inte hålla mej vaken hela tiden så somnade, vaknade, somnade och vaknade, höll på så ett bra tag.
Blev till kollad en del, men dom va försvånade av att jag var så pigg, va upop och vandra en del.
Sen va det käka lite mat, va inte så hungrig direkt, kolla film, prata osv. Ronny drog iväg en sväng med hans kompis från Falköping och åkte till Skövde. Men han kom tebax senare på kvällen sen :) ajaj. Det va nog allt hehe.

Kiss Kiss

Från igår, precis innan vi skulle åka hem...

Kommentarer


Postat av: Louise

Tittsen ser jätte bra ut! Om man nu kan skriva så hahaha!! Och jag måste kommentera att du ser väldigt bra ut utan smink :) Hade gött!

2009-03-25 @ 20:50:07
URL: http://lojsans.blogg.se.
Postat av: Anonym

Vad skönt att allt gick bra gumman =)

2009-03-25 @ 21:26:32
Postat av: Bella

Lookin good mama!

aaah tänkte mest säga att det va bra att det GICK bra. :) Hoppas du inte plågas allt för hårt nuu under dagarna :p

2009-03-26 @ 12:11:19
URL: http://daydreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0