Saknar min Ronny !

Va nere nu och kollade brevlådan i hopp med att hitta skattepapren MEN NEJ DÅ! Fan jag vill ju att mina ska komma snart...verkar som dom flesta fått sina ? Istället hade jag fått en räkning :/ lika kul varje gång. Men det va hemförsäkringen så det är ju bra om den blir betalad ;) Blir ju inte så mkt när båda delar på räkningarna, för det hoppas jag allt han gör hehe. Hade dessutom med mej katten ner till brevlådan , hon är ju så nyfiken på trapputgången jämt så det är helt sjukt. Men när man väl tar med henne ut så hatar hon det. Ska försöka lite mer till sommaren sen :)

Saknar min Ronny masssor nu, bara få pussas lite är guld värt. Nu kan jag ju iallafall ligga lite på sidan på nätterna så jag kan ligga tätt in till honom. Förut fick jag ligga som en stel pinne brevid honom, fanns ju inga andra sätt att lägga sig på. Men det börjar ju bli bättre nu. Har gått en vecka idag :) Va ute igår så gött o komma ut ett tag från lägenheten. Va ju hemma hos mina päron.. drack lite kaffe och Ronny fixa med sin bil, hans lilla pärla ;) Sen satt jag uppe hos brosan och hans tjej o snacka lite där. OCh min bror spelade ett spel jag inte spelat på 100år... Rollercoaster Tycoon !!! Så jävla roligt, ska tanka hem det nu är tänkt..så har jag nåt att göra i dag :)

Vet inte om jag skrivit om lägenheten vi var och kollade på i samma hus som det jag bor i nu. Och vi fick inte den lägenheten !!! Så störande..men men. Så vi letar på efter en annan 2:a nu. Vi vill flytta nu ju..köpa nya saker och fixa o sånt såå himla roligt. hehe




Kommentarer


Postat av: Katrin

Hmm va är det för spel??? Rollercoster?? sitter just nu med en elicia o en isaac på 4 och 5 år som spelar samma spel ;) haha

2009-04-18 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0