La Voix

Suttit nu någon timme med bloggen och ändrat färg o lite små saker. Fan tar ju evigheter och hitta rätt bland alla koder, det är ju som en djungel :( Men det fixade sig till slut med allt. Man måste ju ändra på bloggen lite i mellanåt tycker jag så gick från Rosa till Lila :)

Sitter och små sneglar lite på Prinsen som ligger i sängen och sover fortfarande, han är väl trött efter Tysklands resan. Så ligger Lima brevid hans fötter så söta som är ! Vill att han ska vakna snart..så man kan fixa lite här hemma, sätta på musik och göra i ordning sig. Vi ska på kalas sen någon gång på efter middagen men ska ringa o kolla med mamma o pappa när det är. Syster Vivis barn Erik fyller 9år den 16 Mars så blir kalas idag.

Melodifestivalen igår..va rikigt spännande mot slutet alltså. Lovar om den där "Snälla Snälla" hade vunnit hade jag helt ärligt släng tvdosan i Ronnys huve för han hejade på den o han retade upp mej som faaan. TUR att den inte vann utan "La voix" vann i stället, hejjade inte på den men den va faktiskt rätt cool fakitskt. Jag tyckte EMD, Alcazar eller Måns skulle vinna..men icke sa nicke. Haha !



Kommentarer


Postat av: Elina

Tack för din kommentar i min blogg... Inlägget du svarade på skrevs när jag var som mest ledsen och även om det är tungt att jag blivit singel efter 4.5 år så börjar det kännas okej... Det var nog trots alla känslor jag har det bästa som kunnat hända.

Kram Elina

2009-03-15 @ 19:02:07
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Daja

hejjade också på emd, men det gick ju sådär med det :P

2009-03-16 @ 21:49:33
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0