6 Dagar kvar

Idag fick jag skjuts av Linda till mitt återbesök, jätte snällt att hon avbokade sin frissör tid bara för att jag skulle kunna komma ditt. Vete fan hur jag hade kommit ditt annars :P Men hon som var "sköterska" klämde lite på dom o fotade och visade mej för och efter bilder, sjuuuukt stor skillnad. Hade inga problem med dom, så återbesök om 3månader om jag själv ansåg att jag behövde det. Sen tillbax till Lidköping så gick Linda med mej och köpte studentpressent :) Möte upp Malin som hade vart "på intervju" på hemköp där hon fått sommar jobb i sommar, tur hon känner mej haha :P

Så ringde Ida mej förut och snackade om att hon skulle till Lidköping och handla. Så kom hon förbi här sen och snackade lite. Gick och köpte oss en glass och strök hennes nya gardiner :P Trevligt :)




Kommentarer


Postat av: Anonym

hemskt kort på mig :D hahaha!

2009-06-03 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0