Djurensrätt

Jag har suttit och läst massa djurensrätt tidningar, såå jävla bra tidningar. Ni borde gå med i djurensrätt !! Tidingarna är grymt bra att läsa för man lär sdig väldigt mkt. Handlar ju inte bara om hur "mkt" man hatar köttätare om det är det ni tror. Finns både recept, bra mat produkter och massa artiklar om allt som har med djur att göra. En del bilder är verkligen hemska, det är så man vill gråta. Den bilden jag tyckte va jobbigast va från Köttindustrin på en fållad ko och en annan bild där det rinner blod från huvet och den sista va på en bultpistol som dom höll mot kons huvud..Så jävla hemskt.

Sen bild på labbråtter :( På ett hälsouniversitet i Linköping skärde dom upp hälsenorna på musen och hängde upp musen i svansen. Så får dom hänga där i 14 dagar blödandes innan dom dödas, bara för att studera läkandet av hälsenor !!!
Finns 100000 saker man skulle kunna diskutera

Tänk på vad NI äter ?!


Kommentarer


Postat av: Louise

Jag kan ju säga att jag är glad att jag är vegetarian!!!

2009-05-09 @ 17:47:06
URL: http://lojsans.blogg.se/
Postat av: Louise

Oj shit, det blir...hmm måste räkna efter... 13 år.... Så det är ett tag :)Trivs ypperligt med att inte äta kött, fisk eller fågel :)

2009-05-09 @ 19:46:07
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0