Ice Cube, Snoop Dogg, Lil Jon - Go To Church

Fick ett samtal från försökringskassan idag, hon kollade lite uppgifter angående sjukskrivingen. Så jävla krångligt, va tvungen att ändra lite saker och skicka med ett papper. Så hoppas att sjukskriviningen gått igenom annars är jag lite fattig nästa månad. Är ändå ett par dagar som försvinner på lönen om jag nu inte får ut dom pengarna. Får hoppas på det bästa helt enkelt :)

Sen va jag förbi Elnätet idag med och fixade med elen inför flytten så nu är det gjort. Och sen  fixade jag adressändring på både mej och Ronny. Nu är jag klar med alla små saker som skall göras :) Känns skönt , hatar att ha massa saker att tänka på :/ Nu är det ju bara själva flytten o det. Typ när vi ska lämna denna lägeneheten? Och när vi ska in i den nya? Och kolla på nya tapeter ??

Ronny Thorsell <3




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0