Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You

Vaknade tidigt jag o älskling, var väl vid 9 tiden :) Efter att segat en stund i sängen gick vi upp för att fixa Ronnys frilla. Vi rakade av honom håret, han ser helt annorlunda ut nu. Men lika sexig som vanligt :) Han passar i rakat hår också, men har inte vant mej rikigt än hehe. 

Åkte till Willys förut och handlade hem lite mat, det blev tacos till middag. Och nu ska vi snart ut till mamma o pappa och hämta spakel. Fixa till väggen här hemma lite :) För nu är det inte så långt kvar tills vi flyttar. Och vi blir av med lägenheten 1Juni, så nu slipper vi dubbel hyran ;)

Fick besök av Malin igår efter jobbet, trevligt ! Hade tänkt ringa henne för att kolla om hon ville umgås lite efter att jag slutat jobbet. Men sen så släppte jag tanken, va stressigt på jobbet. Sen när jag kommer ut från jobbet så står Malin där hehe, tankeläsarn där;) Satte oss utanför mej och snackade här på bänkarna i det fina vädret... Pusspuss




Kommentarer


Postat av: Ronny boy

Lika sexig som vanligt?sexigare menar du?;) haha

2009-05-03 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0