Lisa&Sandra

Igår va jag med Sandra :)
Hon kom här utanför mej vid 11 tiden, så drog vi och solade 20 min.
Sen blev det att vandra och köpa oss lite fika :)
Jag vägrade ta av mej solbrillorna inne på mat magasinet, hade inget smink, folk
får la glo då :P
Det blev cup cakes MUMS SVIN GOA !!!
Så käkade vi bär med vanlij kasella också, mums :)
Fixade med Lindas pressent för hon fyller 23 år idag
Så grattis till Räva ! hehe
Så när jag va på väg hem från Sandra så gick älskling och möte mej.
Men innan jag han möta honom så träffade jag Anne och bebisen ! :)
GUD VA SÖT !!!
Vill ha bebis jag med, fast ändå inte :P


Kommentarer


Postat av: Anonym

Haha de e ju så asså. Ha ha pontus.. ska du ut ikväll?

2009-05-22 @ 19:36:34
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Hehe, ibland går jag med solglasögon inomhus, fast jag har slipade bågar så utan dem hade jag inte sett något ;)

2009-05-24 @ 10:51:54
URL: http://Http://viktoriae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0