Nerd - Lapdance

Fan har ju inte skrivit nåt om i torsdags då det va party som gällde! Serena övertalade mej att dra till Pontus som skulle ha fest, så jag bjöd mej själv. Och Malin ville självklart hänga med, så hände Linus och Räsermusen med också :) Så efter jobbet gick jag hem till Malin o Linus där jag fick byta om till lite mer snyggare kläder än hemköps kläderna :O Sen började vi dricka och vandrade till Pontus pappa i Råda. Det va faktiskt inte så långt som man trodde, fick faktiskt rätt fort. Vi blev allt en hög hemma hos Pontus, blandat med folk. Så träffade man lite nytt folk att snacka med. Fast tjejerna som kom, kom nästan precis när vi skulle gå:/ Pontus visade mej allt en sentimenal sida, det gillar vi :) Haha, ne men kul att männsikor öppnar sig.

Drog till stadt, svin lång kö !! Kändes som vi inte skulle komma in först, men det tog la kanske en kvart eller nåt. In och dansade självklart :) Sen vart det lite små dissar hela kvällen från och på många olika sätt. Man börjar ju undra hur folk beter sig egentligen ? Men men.. Vi beter ju oss alla olika, vilket visar sig väldigt mkt på fyllan. Och han killen vi drev med att jag va från tyskland tror jag att det va ? HAHA sicken kille, Tack Pontus som ställde upp och va min kille i 2 min :P
Yeaah have a nice day bitches ;)




Denna låten spelades måååånga ggr :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0