Nikki Prikki Korv ?

Igår va jag med Malin som jag skrev innan igår. Möte henne så gick vi runt i lite olika affärer och letade efter BH helt hopplöst vill jag lova :( Finns bara fula Bhar i min storlek eller så är storlekarna slut. Tänker inte gå till den dyra affären i stan för där kostar dom ett par 100 lappar. Sen så kom Linus in till stan och käkade pizza med oss på lidans grill :) Vidare hem mot Malin där Linus lämnade oss och vi gick och kollade på skor vid hjärtberg. Hittade ett par skor :) Gött mos. Så fick vi och kollade på tapeter till min och Ronnys nya lägenhet men hittade inte rikigt det jag letade efter. Hem till Malin sen och tog oss en bärs haha ! :P Sminkade henne vilket vi pratat om länge, hon vaart nöjd tror jag. Va en liten snabb sminkning på 10 minuter eller nåt. Åhhh sen spelade vi eller ahh jag Resident Evil, SVIN kul ! Där fastnade jag i 1,5 timme. Jag skrek så jag hade ont i halsen sen...och jag blev så inne i spelet att jag skek : JAG HAR BLIVIT MÖRDAD, SLAKTAD, MÖRDAD !!! HAHA !!!
 
Sen gick vi till Willys där vi möte upp Ronny, så köpte vi oss lite mat och åkte hem :) Kollade på tapeter på nätet. Kanske inte rikigt samma smak, men ändå på samma gång. Hoppas verkligen vi hittar nåt vi båda gillar :)

OCH RONNY HAR LOVAT MEJ NU, LÄS NOGA : att jag ska få en walkin closet när vi flyttar till hus :) Eller ahh vi ska dela på en sån garderob Hehe, de ni :)









Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0