Vad är snyggt ?

Suttit och kollat på rikigt tränade tjejer på nätet, förlåt alla som tränar så mkt men jag tycker VERKLIGEN inte att det är snyggt. Förstår inte riktigt vad det är som är snyggt ? För tjejer ska vara slanka och lite små tränade DET är het som fan. Men alla har väl också olika intressen och syner på vad som är snyggt :P Ajja alla väljer ju själv hur dom vill se ut, alla kan väl inte alltid ändra sig heller pga skador osv. Jag vet ju också att det finns folk som inte tycker plasikoperationer är snygg . Men det är ju vad jag tycker är snyggt och har valt att se ut och eftersträva :) Nåt som jag tycker är skit snyggt på någon annan kanske inte allts är nåt jag själv skulle vilja ha eller se ut. Men som man alltid fungerar så är det ju så att är man för smal vill man gå upp i vikt, är man övervikig vill man gå ner. Har man lockigt hår vill man ha rakt osv.
 
Sen tycker jag utseende i allmänhet är för focuserat i samhället och det påverkar oss hela tiden, utan att man själv tänker på det.

Tänk på att sätta eran hälsa och sunt förnyft i första hand :)




Danskroppar är snyggt : ) Den kroppen Britney önskar jag mej när jag fyller år !

Kommentarer


Postat av: Serena

Du har ju redan en sån kropp..:)

2009-05-21 @ 14:20:34
URL: http://http://mrsdutchess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0