Att tyda sina drömmar

Drömt hela morgonen om ALLT möjligt
Mina drömmar är aldig sammanhängande
utan hoppar fram och tebax :S

Letade efter min hund Rigo hela drömmen
Han va borta, fast folk fattade inte.
Jag förklarade hela tiden men alla
bara pekade på de 2 hundarna jag hade i kopplet
Förklarade att det måste blivit fel, det är inte mina.
Det va en rotweiler och en annan chihuahua..
Ringde till massa folk, men ingen svara eller fattade
vad jag menade med att jag fått fel hund.
Så mamma hämta mej, så va min bror med, pappa och
någon främande man i bilen, väldigt stor och rakat hår.
Skulle åka till polisstationen.. men hon åkte förbi.
Sen va vi helt fel, va så arg att jag ville bara döda morsan.
Pappa lugnade mej, så va jag helt plöttsligt utanför min
gamla lägenhet.. så blev jag jagad av hela min familj.
Hittade löngångar och sånt att ta mej ut från "huset"
sen minns jag inget mer...


Gjorde en liten drömtydning på detta på nätet

Åka i en bil: oväntad kärleksupplevelse.

Hund: Att drömma om hundar symboliserar ofta våra omedvetna instinkter.

Föräldrar : Om du drömmer om dina föräldrar och i verkligheten står inför något sorts beslut, så kan du tolka dina föräldrars ansiktsuttryck
 som svar på det du undrar

Faror : Att drömma om hotande faror är ett mycket gott omen som utlovar framgång och tur.

Fly: Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgångarna.

Jagad : Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig

Ursinne: I drömmen är du ursinnig på någon eller något. Är föremålet för ditt ursinne en person du känner, kan denna komma att bli av viss betydelse för dig inom den närmaste framtiden



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0