Bilderna från Halloween

Har inte bloggat sen i Lördags
Kanske va dax nu?

Man glömmer ju typ bort allt man gjort..
Fast har ju inte glömt halloween så klart
Då Ida kom hem till mej och så fixa vi oss
Men hon glömde locktången, så fick gå hem till "henne" igen.
Fixa håret där så kom det ett gäng med barn som
-Bus eller godis?
- Ehmm men vi har inget..
- Men öl då?
Sicka ungar som ville ha bärs, typ 10 år gammla kanske
HAHAHA!

Så drog vi hem till Sandra sen och festa
Va meningen att vi skulle vart ett gäng
Men dom sket i oss, schysst mot party fixarn
Som hade fixat festen "bara" för att dom skulle komma...
Men men folk är pinsamma i bland.
Vi hade ju kul ändå:)
Vidare till stand, vi åkte taxi och jag fixa det
Brukar må skit illa annars, när jag druckit.
Där vi dansa i prinsip hela kvällen
Sen massa små grejjer som hände....
OM det är pinsamt, öhh ja.. snacka om feg. Haha
Patetiskt är nog egentligen det rätt ordet på dej !

Finns dock inga mer bilder än, ska fixas :)
För min kamera hatar mörker..
Så använda Idas och Johans kamera
Men har inte fått dom bilderna än

Gissa va jag va utkläd till?






Kommentarer


Postat av: Natalie ss Rantanen

- okejokej ;D

inget vart hos min psykolog så är rätt slut ..

2009-11-02 @ 20:00:36
URL: http://nataliessrantanen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hallo ! =) Ja du, har faktiskt ingen aning.

Onsdag är den dagen som passar mig bäst!

Kan du då? PUSS

2009-11-02 @ 22:14:58
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0