En sväng på stan

Då sitter man här själv då
Efter att Nadine har hållt mej sällskap
Hon va här innan jag kom hem och va ute med Rigo :)
Så hade hon med sig jultidnings sakerna med
Så nu har jag slått in den första julklappen för i år...

Igår gick vi ju på stan och kolla lite.
Va och köpte en madrass till sängen
Så köpte jag lite andra små saker :)
Blev även en fika på Henrys..
Just det vi va på Elgiganten också och kollade
upp det med min externahårddisk med...
Skulle bli krediterad, men vill hellre öppna upp den
och kolla om korten finns kvar i den
Men då får garantin ut, så får inga pengar tebax.
Men dom visste inte om dom slängt den ?
Hmmm... 12 000 kort ca ?

Hem till mamma och pappa
Där Ronny grejja med vinterdäckena :P
Så där va vi ett par timmar
Har även tjattat till mej en lampfot dom har hemma
Som är i trä, så tanken är att den ska bli guldig
Kunde inte få med oss den hem eftersom den är så stor
Får bli nästa gång, när vi har mindre saker i bilen

Mammas och pappas nya sovrum :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0