Lost.

I bland i bland i bland
Så blir inget som jag vill, typ som idag.
Skit dag som alla andra dagar
 I mitt liv, när jag sitter hemma...
Sitter bara hemma o blegar
Gör INGET vettigt som vanligt.
Mitt liv i ett nött skal, börjar tröttna på allvar.
Facebook, små plocka, kolla tv, käka
Väntar på att det ska hända nåt kul
Nån höra av sig kanske?
Men nej då, det gör det aldrig.
What ever, kan lägga mej ner i sängen o lippa lite
Så kanske allt blir bra som vanligt?
Allvarligt, det kommer aldrig hända..
Samma jävla problem dagen efter
Jobba, hem, ut med hunden, käka vänta på Ronny
Kolla på tv eller va själv.
Sen samma visa igen o igen o igen
Men vem bryr sig?
Eller jag kanske bryr mej alldeles för lite
om er, för att ni ska bry er om mej ?
Bara undrar va problemet är?
Allt annat kanske är roligare ?
Är jag kompis på fel sätt?
Säg till mej..

Skiter i om jag är personlig nu
Men thats me

Det värsta som finns är att känna sig
ignorerad, ensam och bortglömd

Dömd.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0