Varför säger man inte det bara ?

Då hade man besök av Malin idag :)
Pepparkakor med smör och te
Svin gött med smör på pepparkakor faktiskt
Är gött med mögelost med, fast det gillar
ju typ ingen.. förutom jag :P
Suttit och pratat om allt möjligt.
Självförtroende bland annat...
När man tycker någon är fin eller om man tycker
 något/någonting är snyggt på denna personen..
Varför säger man inte det bara ?
För att göra någon glad :)

Efter jobbet idag gick jag till gallerix
Och köpte ett kort till min älskling
Så köpte jag 2 föddelsedagskort med till
syskonbarnen som snart fyller år :)
Köpte en blomma till Ronny med ,som han
ska få sen när han kommer hem !
Fast han jobbar över idag...
Ska laga mat till han med är tanken.
Är skit hungrig nu är det värsta så går
och små käkar godis, inte bra !


Kommentarer


Postat av: Malin

We are so hot ! ;)

2009-11-18 @ 20:12:35
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0