Lager 157

Igår va vi ju som sagt i gällstad
Alltså lager 157 :)
Det va jag, Serena och Rigo som låg i väskan
Hittade allt en del små saker så som
linne, örhängen, leggings o några saker till.
Så åt vi pizza och sen gick vi i lite mer affärer.
Scorett va vi inne på och hittade mej
ett par sneakers typ. Skit coola :)
Påminner om dom adidas skorna jag lagt upp
här på bloggen en gång, som jag vill ha.

När vi hade kommit fram så inser Serena att hennes
plånbok är borta, letade i hela bilden.
Ringde till mitt jobb och kollade eftersom vi va där innan
För att visa Helen hunden och köpa nåt att dricka :)
Men där va den inte, så då va det bara att anmäla
den hos polisen som borttappad.
Efter att ha pratat med polisen länge i telefonen
så visade det sig att hon tappat den i Vinninga.
Så Serena hade alltså lagt plånboken på takt och
hade då åkte av omkring Vinninga.
Det va en på pizzerian där som hade hittat den :)
Så vi åkte förbi där på hemvägen :P
Som hittelön ville han ha en kram..
Sa det att han hade säkert kollat på en hennes körkort och
tänkt vilken pudding hon vill jag ha en kram av haha

Sen hade vi en bil som va lite speciell också på vägen hem
Han måste nog ha haft det tråkigt på jobbet :P



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0