Happy Birthday

Söndag och vaken tidigt :)
Kunde inte sova mer, för hade ingen klocka
Och vet inte jag av klockan är kan jag inte sova
Haha, alltid vart så av någon anledning.
Sen har kunden bitit mej hela morgonen med
Han biter allt hårt, för att vara så liten som han är.

Igår va jag och Ronnys hos mina päron
Ronny skulle fixa nåt med bilen.
Så skulle vi ju visa upp Rigo med :)
Sen hjälpte jag mamma att fixa i köket.
Typ "inreda" det lite bättre...
Tog bort onödiga saker och plasera om sakerna.
Blev helt okej faktiskt :)
Som tack för hjälpen fick jag en bodylotion hehe
Lukta verkligen skit gött, tropisk glass !

Va även hemma hos Sandra igår
Som hade lite föddelsedagsfest :)
Det va jag, Sandra, Johan, Linda, Mija, Lina och Tommy
Så käkade vi hemmagjord pizza, jätte god
Så spelade vi tjejer Buzz, vann inte en ändå gång haha
Va där i ca 4 timmar, va tvungen att dra rätt så tidigt
Grattis till Sandra som fyller år idag :)




Kommentarer


Postat av: Leia

Jag mår bra och du? =)

2009-10-11 @ 12:40:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: B E X

Hej! Hoppas allt är bra med dig :) Svara gärna på "dagens fråga" i min blogg. Det skulle vara kul att se resultatet av vad ni tycker. Kram =)

2009-10-12 @ 13:41:30
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0