Min hund är en bitch

Vaknade av att klockan ringde i morse
Så skönt att sova ganska länge :)
Hunden har inte vaknat än, trött kanske ?
Han va rikigt arg av sig igår..
Bet mej och skällde, o jävlar va arg jag blev
Vände på honom... så försökte han bitas
Sen fick han gå in och lägga sig i korgen
Han ska inte få tro att han får bestämma !

Igår efter att Ida va här så gick vi till Läckögrillen :)
Blev en vegburgare och en Cola.
Hem till Ronnys mamma där vi kolla på tv o så
Diskuterade kalaset lite med, som är på Söndag
Då det kommer det typ 15 pers till oss :P

Chefen fråga mej igår vill du jobba nästa Lördag
Så typiskt nu när jag har planerat nåt haha
Jag ska ju ut med Katrin då :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0