Va med Fredrik igår...

Tog ju 100 år innan min bror hörde av sig
Han ringde kl 14, han skulle ringa 10 :P
Möte upp han vid willys så handla vi lite
Spelade sen Dead or alive och Halo :)
Så kom Ida förbi på besök någon timme
Gav mej mina pengar o så där :)
Sen kollade jag och brosan på Idol så klart.
Tycker verkligen hon nicole är så överdriven
det är helt sjuk, ser hon inte det själv?
Dom som gick vidare va bra, men tyckte Reza va bra med.
Den tjejen Kamilla, fattade hon fel när dom ropa upp
vinnaren ??? Tycker synd om henne i såfall :/
Såg ut så på henne och sen när hon fick gå åt andra hållet
så såg det ut när hon tala att hon sa "fan va pinsamt"

Klippte min bror igår med, vi skratta o vi skratta
Han har ju så himla tjockt hår.. så när man bara klippt lite
så ser han ut som frankenstein i håret haha, helt rakt :S
Sen mitt i allt sa börja jag as garva
"säker på att jag ska klippa dig" (skakade så jag skratta)
Sen började jag verkligen stor tjuta åt hans frisyr
som han hade när han va liten som han själv fick bestämma...
Helt rakad och pott frisyr upp till..
FY FAN va han såg ut hahahaha !!!

Fick dock sova själv igår utan loverboy
Sov faktitiskt på soffan, med Lima :)
Saknar min älskling nu !








Kommentarer


Postat av: JeNnY

nä inte en enda avfärgning :P

Vi får se hur det blir.... om jag får nåt hår kvar på huvudet, haha

2009-10-02 @ 15:47:58
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: JeNnY

nä inte en enda avfärgning :P

Vi får se hur det blir.... om jag får nåt hår kvar på huvudet, haha

2009-10-02 @ 15:48:01
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: Bettan

he he jag förstår vad du menar:)

Och vem är det som har varit med i idol då??

Är det fredrik eller kanske du??

2009-10-02 @ 17:11:53
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0