Alla är sjuka...

I måndags efter jobbet så gick jag med
 Katrin en sväng för att köpa skor..
Så möte vi Jenny och snacka lite med henne
Så ringde våran moster och sa
Att våran mamma låg på sjukhuset
Hon har haft problem med sin andning ( Sömnapné )
Sen är hon ju överviktig också, underlättar ju inte
Så åkte och hälsade på henne, med Ronny, Vivi och Ida
Nu hade hon röntgat sig igår, det såg bra ut på lungorna
Men hon hade någon vätska som läkte vid/från hjärtat ?
Hon visste inte ens själv vad det betyde.

Sen ligger våran kusin på sjukhuset med
Som har problem med sitt hjärta
Och mormor låg där nyss med som har ont i benet

Life goes on


Kommentarer


Postat av: JeNnY

haha, ja det är sant. en gaysymbol ju... Men jag blev inspirerad av en annan blogg, och tycker det ser lite kawaii ut med regnbågar också, vilket är en stil jag gillar.



Fast jag har både kille och barn, så inge gay här ;)

2009-09-30 @ 11:00:41
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0