Va på stan med mamma o Katrin

Jag hatar att jag är påväg att blir riktigt förkyld
Har ont i halsen och förkyld, kul !!
Som vanligt är det Herr Thorsell som har smittat mej.
Sist han va sjuk så smittade han mej med..
Och jag är typ aldrig sjuk :P
Fast får skylla mej själv lite med, för det va jag som ville pussas
"Hellre bli sjuk, än att inte pussa dig allts" :)

Va på stan igår med mamma och Katrin
Letade efter kläder till mamma som ska ut på fredag.
Vi hittade allt en del saker.
Jag hittade ju faktiskt ett par stövlar inne på
öhhh den butiken brevid hjärtberg.
Ett par utan klack, perfekt nu till vintern.
Ser typ ut som mina gamla, fast med remar på sidorna.
Sen köpte jag underkläder med :)
Jag som inte skulle köpa nåt?
Sen fikade vi på Garströms, räkmacka o dricka :)
Efter det så följde Katrin med mej hem
Satt och kollade på tv och drack te
Tog mej även en öl haha
Så fick vi vid 20-21 tiden och käka pizza på drömstan pizzeria
Köpte med mej en pizza hem till Ronny
För han kom hem MKT senare än vad han trodde.
Han "skulle" va hemma vid 17-18, han kom hem 23
Haha tidsoptemist kanske ?


Kommentarer


Postat av: Nadia

Haha, Johan har typ också blivit sjuk och jag sa likadant till han. Att jag skiter i om jag blir sjuk, vill inte va utan pussarna :)

2009-09-21 @ 15:22:35
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindblom

Gud vilka söta hundvalpar :)

2009-09-21 @ 16:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0